قیمت لوله پلی اتیلن قیمت لوله پلی اتیلن .

قیمت لوله پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن به لوله ای گفته می شود که از مواد اولیه پلی اتیلنی و در حالت استاندارد بدون افزودنی های (گرانول) دیگر تولید شده باشد. همین مواد است که به لوله ها شکل و ظاهر میدهد و باعث مزایای زیاد و محبوبیت این لوله ها برای آبرسانی شده است.

لوله پلی اتیلن در آب و هوای معتدل عملکرد بسیار مناسبی دارد و اگر نیازهای مربوط به نصب و مهندسی کامل انجام گردد ، بدون هیچگونه مشکل و شکسته شدن می توان از آنها برای سالهای طولانی استفاده کرد.

معمولا از لوله های پلی اتیلنی برای آبرسانی و آبیاری می توان استفاده کرد. همانطور که میدانید جز اصلی این لوله ها یک زنجیره پلیمری ساخته شده از مولکولهای اتیلن است که از کربن و هیدروژن ساخته شده اند . لوله های تحت فشار یا تک جداره در رده های فشارهای مختلفی در بازار عرضه می شود و خریداران با توجه به نیاز خود اقدام به خرید می کنند. این مزیت ها موجب شده در عصر حاضر لوله پلی اتیلن آبرسانی جای لوله فلزی و بتنی را بگیرد.

لوله پلی اتیلن تک جداره

لوله های پلی اتیلن تک جداره، از خانواده پلی اتیلن ها می باشد که می‌توان از آنها در فشارهای بین 4 تا 25 بار و با قطرهای مختلف از سایز 16 میلیمتر تا سایز 1200 میلیمتر به صورت کلاف و شاخه تولید کرد. ویژگی‌های منحصر بفرد لوله‌های پلی اتیلنی نسبت به انواع دیگر لوله منجر به آن گردیده که سرعت رشد استفاده از این لوله ها در شبکه‌های انتقال و توزیع آب نسبت به دیگر موارد بسیار بیشتر باشد.

موارد استفاده از لوله های پلی اتیلن

شبکه‌های آبرسانی شهری و روستائی

شبکه‌های فاضلاب شهری و روستائی

شبکه‌های گاز رسانی و زهکشی

سیستم های مایعات و فاضلاب صنعتی

شبکه‌های آبیاری تحت فشار و متحرک

پوشش کابل‌های مخابراتی و فیبر نوری

 

قیمت لوله پلی اتیلن

قیمت لوله های پلی اتیلن بسته به میزان درخواست و نوع قیمت مواد پلی اتیلن روز بستگی دارد به گونه ای که با توجه به شرایط بورس و قیمت مواد پتروشیمی در هر روز میتوان قیمت لوله های پلی اتیلن را طبق جدول استانداد تعریف شده محاسبه کرد. لوله های پلی اتیلن دارای گریدهای مختلفی به جهت توان تولید و نوع مواد مصرفی لوله دارا می باشند.

نوع مواد مصرفی که در تولید لوله  پلی اتیلن و امکان تولید آن به وسیله دستگاه های پیشرفته که دقت لازم و کافی را در تولید و کالیبره کردن لوله های پلی اتیلن داشته باشند بسیار حائذ اهمیت می باشد.  لوله های پلی اتیلن طبق نظر وزارت جهاد کشاورزی در دسته بندی هایی به جهت توان تولید و استانداردهای تولید لوله در کارخانه قرار می گیرند که اصطلاحا به آن گرید کارخانه یا گرید لوله های پلی اتیلن می گویند.

 

مزایای لوله های پلی اتیلن

قابلیت و نصب آسان آن در مقایسه با سایر اتصالات و لوله ها

قدرت انعطاف پذیری بالا

نصب آسان

عمر طولانی، دوام بالا و قیمت مناسب

مقاومت در مقابل سایش و عوامل طبیعی واستحکام بالا در برابر مواد شیمیایی

پایین بودن میزان اصطکاک و ثابت بودن آن ها

عدم نیاز به پوشش و حفاظت کاتدی

مقاومت بالا در برابر حلال های آلی

مقاومت لوله های پلی اتیلن در برابر اشعه های فرابنفش آفتاب

مقاومت در برابر سرما و گرمای شدید

مقاوم در برابر فرسایش خاک و زلزله

 

ساختار لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن از ماده ای پلیمری به نام پلی اتیلن ساخته می شوند که علامت اختصاری آن PE است. توجه با این نکته حائز اهمیت است که این ماده را از واکنش پلیمریزاسیون واحدهای اتیلن بدست می آورند. پلی اتیلن ها خود از خانواده مواد پلی اولفین ها می باشند که امروزه در بسیاری از مواد پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

کاربرد لوله‌ پلی اتیلن

کاربرد لوله های پلی اتیلن به دلیل مزایای بی‌شماری که دارند بسیار زیاد می‌باشد و هر روز شاهد ایجاد کاربردی جدید برای لوله پلی اتیلن می‌باشیم، که این کاربردها غالبا خلاقانه و منحصر بفرد می‌باشد و در بسیاری از کاربردهای لوله پلی اتیلن، این لوله جایگزینی برای دیگر انواع لوله‌ها شده است . لوله‌ پلی اتیلن (چگالی بالا HDPE) در حوزه وسیعی از خطوط لوله شهری، صنعتی، دریایی، حفاری و کشاورزی به کار می‌روند.

کاربرد لوله پلی اتیلن در موقعیت‌هایی چون سطح زمین، حالت مدفون، شناور و سطوح زیر دریا آزمایش و به اثبات رسیده است. لوله های پلی اتیلن قابلیت انتقال آب آشامیدنی، فاضلاب، موادشیمیایی، دوغاب، و پسماندهای خطرناک و گازهای فشرده را دارند.

کارشناسان ما با افتخار تمام آماده پاسخگویی به شما خریدارن عزیز می باشند. همچنین ما می توانیم قیمت لوله پلی اتیلن را با استفاده از تلگرام یا واتساپ برای شما ارسال کنیم. لوله پلی اتیلن با کیفیت یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در صرفه‌جویی در مصرف و هدر رفت منابع است.

لوله‌ های تولیدی در شرکت ناب زیست یکی از باکیفیت‌ترین نوع این لوله‌ها در سطح بین‌المللی است. در خرید لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن مواد اولیه مصرفی, تجهیزات کارخانه تولید کننده، اعتبار و شهرت کارخانه باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب: لوله پلی اتیلن، کارخانه لوله پلی اتیلن، تولید کننده لوله پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۵۹:۲۰ توسط:ناب زیست موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده