قيمت لوله پلي اتيلن قيمت لوله پلي اتيلن .

قيمت لوله پلي اتيلن

قيمت لوله پلي اتيلن

لوله پلي اتيلن

لوله پلي اتيلن به لوله اي گفته مي شود كه از مواد اوليه پلي اتيلني و در حالت استاندارد بدون افزودني هاي (گرانول) ديگر توليد شده باشد. همين مواد است كه به لوله ها شكل و ظاهر ميدهد و باعث مزاياي زياد و محبوبيت اين لوله ها براي آبرساني شده است.

لوله پلي اتيلن در آب و هواي معتدل عملكرد بسيار مناسبي دارد و اگر نيازهاي مربوط به نصب و مهندسي كامل انجام گردد ، بدون هيچگونه مشكل و شكسته شدن مي توان از آنها براي سالهاي طولاني استفاده كرد.

معمولا از لوله هاي پلي اتيلني براي آبرساني و آبياري مي توان استفاده كرد. همانطور كه ميدانيد جز اصلي اين لوله ها يك زنجيره پليمري ساخته شده از مولكولهاي اتيلن است كه از كربن و هيدروژن ساخته شده اند . لوله هاي تحت فشار يا تك جداره در رده هاي فشارهاي مختلفي در بازار عرضه مي شود و خريداران با توجه به نياز خود اقدام به خريد مي كنند. اين مزيت ها موجب شده در عصر حاضر لوله پلي اتيلن آبرساني جاي لوله فلزي و بتني را بگيرد.

لوله پلي اتيلن تك جداره

لوله هاي پلي اتيلن تك جداره، از خانواده پلي اتيلن ها مي باشد كه مي‌توان از آنها در فشارهاي بين 4 تا 25 بار و با قطرهاي مختلف از سايز 16 ميليمتر تا سايز 1200 ميليمتر به صورت كلاف و شاخه توليد كرد. ويژگي‌هاي منحصر بفرد لوله‌هاي پلي اتيلني نسبت به انواع ديگر لوله منجر به آن گرديده كه سرعت رشد استفاده از اين لوله ها در شبكه‌هاي انتقال و توزيع آب نسبت به ديگر موارد بسيار بيشتر باشد.

موارد استفاده از لوله هاي پلي اتيلن

شبكه‌هاي آبرساني شهري و روستائي

شبكه‌هاي فاضلاب شهري و روستائي

شبكه‌هاي گاز رساني و زهكشي

سيستم هاي مايعات و فاضلاب صنعتي

شبكه‌هاي آبياري تحت فشار و متحرك

پوشش كابل‌هاي مخابراتي و فيبر نوري

 

قيمت لوله پلي اتيلن

قيمت لوله هاي پلي اتيلن بسته به ميزان درخواست و نوع قيمت مواد پلي اتيلن روز بستگي دارد به گونه اي كه با توجه به شرايط بورس و قيمت مواد پتروشيمي در هر روز ميتوان قيمت لوله هاي پلي اتيلن را طبق جدول استانداد تعريف شده محاسبه كرد. لوله هاي پلي اتيلن داراي گريدهاي مختلفي به جهت توان توليد و نوع مواد مصرفي لوله دارا مي باشند.

نوع مواد مصرفي كه در توليد لوله  پلي اتيلن و امكان توليد آن به وسيله دستگاه هاي پيشرفته كه دقت لازم و كافي را در توليد و كاليبره كردن لوله هاي پلي اتيلن داشته باشند بسيار حائذ اهميت مي باشد.  لوله هاي پلي اتيلن طبق نظر وزارت جهاد كشاورزي در دسته بندي هايي به جهت توان توليد و استانداردهاي توليد لوله در كارخانه قرار مي گيرند كه اصطلاحا به آن گريد كارخانه يا گريد لوله هاي پلي اتيلن مي گويند.

 

مزاياي لوله هاي پلي اتيلن

قابليت و نصب آسان آن در مقايسه با ساير اتصالات و لوله ها

قدرت انعطاف پذيري بالا

نصب آسان

عمر طولاني، دوام بالا و قيمت مناسب

مقاومت در مقابل سايش و عوامل طبيعي واستحكام بالا در برابر مواد شيميايي

پايين بودن ميزان اصطكاك و ثابت بودن آن ها

عدم نياز به پوشش و حفاظت كاتدي

مقاومت بالا در برابر حلال هاي آلي

مقاومت لوله هاي پلي اتيلن در برابر اشعه هاي فرابنفش آفتاب

مقاومت در برابر سرما و گرماي شديد

مقاوم در برابر فرسايش خاك و زلزله

 

ساختار لوله پلي اتيلن

لوله پلي اتيلن از ماده اي پليمري به نام پلي اتيلن ساخته مي شوند كه علامت اختصاري آن PE است. توجه با اين نكته حائز اهميت است كه اين ماده را از واكنش پليمريزاسيون واحدهاي اتيلن بدست مي آورند. پلي اتيلن ها خود از خانواده مواد پلي اولفين ها مي باشند كه امروزه در بسياري از مواد پلاستيكي مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

كاربرد لوله‌ پلي اتيلن

كاربرد لوله هاي پلي اتيلن به دليل مزاياي بي‌شماري كه دارند بسيار زياد مي‌باشد و هر روز شاهد ايجاد كاربردي جديد براي لوله پلي اتيلن مي‌باشيم، كه اين كاربردها غالبا خلاقانه و منحصر بفرد مي‌باشد و در بسياري از كاربردهاي لوله پلي اتيلن، اين لوله جايگزيني براي ديگر انواع لوله‌ها شده است . لوله‌ پلي اتيلن (چگالي بالا HDPE) در حوزه وسيعي از خطوط لوله شهري، صنعتي، دريايي، حفاري و كشاورزي به كار مي‌روند.

كاربرد لوله پلي اتيلن در موقعيت‌هايي چون سطح زمين، حالت مدفون، شناور و سطوح زير دريا آزمايش و به اثبات رسيده است. لوله هاي پلي اتيلن قابليت انتقال آب آشاميدني، فاضلاب، موادشيميايي، دوغاب، و پسماندهاي خطرناك و گازهاي فشرده را دارند.

كارشناسان ما با افتخار تمام آماده پاسخگويي به شما خريدارن عزيز مي باشند. همچنين ما مي توانيم قيمت لوله پلي اتيلن را با استفاده از تلگرام يا واتساپ براي شما ارسال كنيم. لوله پلي اتيلن با كيفيت يكي از مهمترين عوامل تاثيرگذار در صرفه‌جويي در مصرف و هدر رفت منابع است.

لوله‌ هاي توليدي در شركت ناب زيست يكي از باكيفيت‌ترين نوع اين لوله‌ها در سطح بين‌المللي است. در خريد لوله پلي اتيلن و اتصالات پلي اتيلن مواد اوليه مصرفي, تجهيزات كارخانه توليد كننده، اعتبار و شهرت كارخانه بايد مورد توجه قرار گيرد.


برچسب: لوله پلي اتيلن، كارخانه لوله پلي اتيلن، توليد كننده لوله پلي اتيلن، قيمت لوله پلي اتيلن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۵۹:۲۰ توسط:ناب زيست موضوع: نظرات (0)